Sistem complex de evaluare a calității și clasificare a proprietăților imobiliare - topul Property Index (rezidențial)

Construcții

Gestionarea defectelor și respectarea duratei de execuție în construcții

PlanRadar (octombrie 2022)

PlanRadar

Știați că doar patru din zece proiecte de construcții sunt livrate la timp? Întârzierile în livrarea proiectului genereaza frustrari, scade moralul echipei, genereaza costuri suplimentare si vă împiedică să începeți următorul proiect. Îmbunătățirea gestionării timpului în construcții este, prin urmare, o necesitate.

Pe langa multiplii factori (de la vreme până la lipsa de personal) care contribuie la intarzierea unui proiect din constructii, managementul eronat al defectiunilor poate duce la agravarea acestora.

Defecțiunile instalațiilor și de construcție pot afecta siguranța celor care locuiesc sau muncesc într-o clădire. Acest lucru poate fi cauzat de defecțiuni ale instalațiilor electrice, pericole de incendiu sau probleme structurale grave. Managementul defecțiunilor joacă un rol crucial în identificarea acestor riscuri și garantează siguranța clienților, dar si al echipei. In plus, executarea corecta si la timp rezolvă problemele înainte ca acestea să ia amploare si sa intarzie astfel predarea proiectului la timp.

De ce este important managementul defecțiunilor?

Implementarea proceselor de management al defecțiunilor oferă numeroase beneficii contractantului, arhitectului și clientului. Dintre motivele pentru care managementul defecțiunilor este important pe șantierul de construcții, amintim: in primul rand, este o obligație legală care vă protejează reputația, vă ajută să economisiți timp și bani alocați lucrărilor de remediere. In plus, tinand cont de managementul defectiunilor din timp, evitați plângeri și acțiuni în justiție cu privire la construcție și reduce riscul decesului și al vătămărilor.

Iată câteva acțiuni diferite pe care le puteți întreprinde pentru a îmbunătăți gestionarea timpului în cadrul proiectelor dumneavoastră:

Adoptați o abordare colaborativă a managementului de proiect

Gestionarea proiectelor de construcții ar trebui să fie un proces bazat pe o colaborare strânsă, în special în faza de planificare. Chiar și cu cei mai experimentați și calificați manageri de proiect in echipa, este important să obțineți informații de la managerii de șantier, principalii subcontractanți și personalul de resurse umane. Aceste persoane pot oferi informații despre cât de realist este un plan și pot conveni asupra unor termene rezonabile.

Stabiliți termene clare în contract

Toată lumea ar trebui să știe care sunt termenele limită ale proiectului și să primească alerte atunci când acestea se apropie. Acest lucru este de primă importanță pentru subcontractanți, dar este vital și pentru client. Dacă se așteaptă ca acesta să aprobe etapele proiectului, trebuie să viziteze șantierul și să semneze lucrările în intervalul de timp convenit.

Acordați prioritate controlului calității

Inspecțiile de control al calității îi permit dirigintelui de șantier să descopere din timp orice problemă și să o elimine din fașă. Astfel, se va asigura că nu se pierde timp cu acțiuni de remediere care întârzie proiectul mai târziu.

Atribuiți sarcinile persoanelor potrivite

O problemă majoră atunci când se gestionează proiecte de construcții este aceea că oamenilor li se atribuie sarcini pentru care nu sunt cu adevărat calificați. Este vital să angajați subcontractori cu abilitățile corecte pentru a face lucrări specifice.

Sincronizați datele și programele de proiect

Software-ul modern pentru construcții facilitează urmărirea de la distanță a progresului proiectului, astfel incat, in fiecare zi, șeful de șantier poate verifica si actualiza digital stadiul proiectului. In acelasi timp, echipa poate identifica din timp orice întârzieri și poate face ajustări pentru a ține cont de acest lucru.

Gestionați-vă resursele cât mai eficient posibil

Dacă muncitorii sunt pe șantier, dar nu pot lucra pentru că așteaptă finalizarea unei alte sarcini, acest lucru reprezintă o risipă uriașă de bani și resurse. Încă o dată, instrumentele digitale pot fi foarte utile în acest caz. Este posibil să realocați sarcinile și să oferiți locuri de muncă pentru a vă asigura că toți subcontractorii fac ceva, chiar dacă nu pot îndeplini sarcina principală în acest moment.

Utilizați liste de verificare personale și la nivelul întregii organizații

Listele de verificare sunt un instrument foarte eficient de gestionare a timpului atât pentru persoane, cât și pentru organizații. Utilizând liste de verificare digitale, prioritizarea si urmarirea sarcinilor devine mult mai usoara.

Tehnologia oferită de PlanRadar ajută la ținerea sub control a eventualele probleme de construcție apărute

Prin urmare, de ce este managementul defecțiunilor important pentru dvs.? Indiferent dacă sunt utilizate pentru a evita reclamațiile referitoare la construcție, pentru a economisi bani sau pentru a reduce timpul dedicat reparației defectelor, procedurile pentru asigurarea calității pot furniza multe beneficii.

Iar acum este mai ușor ca niciodată să gestionați defecțiunile, cu tehnologie precum cea oferită de PlanRadar. Pe langa interconectarea tuturor echipelor implicate in constructie, aplicația pentru managementul construcțiilor PlanRadar reunește multiple funcții care sprijină procesele de asigurare a calității, inclusiv instrumente pentru inspecții ale clădirilor, liste de verificare și funcții pentru inspecție tehnică și managementul defecțiunilor. Acestea trebuiesc aplicate laolaltă cu o combinație de inspecții, practici pentru asigurarea calității și utilizarea tehnologiei, pentru a înregistra informații despre defecțiuni.

PlanRadar facilitează, de asemenea, transferurile digitale ale proiectelor, astfel încât să se poata asigura că documentele sunt conforme cu reglementările în materie de construcții, cu cerințele contractuale și cu procedurile companiei. De asemenea, se poate standardiza introducerea datelor în aplicație, lucru care facilitează efectuarea inspecțiilor și întocmirea rapoartelor.

Despre PlanRadar

PlanRadar este o soluție SaaS de management pe teren, bazată pe cloud, independentă de platformă și dispozitiv, pentru documentație și comunicare în proiectele de construcții și imobiliare. Poate fi utilizată pentru gestionarea defecțiunilor și a sarcinilor, întreținere, inspecții ale clădirilor, documentație de construcție, predări și multe altele. Folosind o aplicație web sau aplicații pentru toate smartphone-urile și tabletele (iOS, Android și Windows), echipele pot partaja planuri digitale sau modele BIM, pot comunica și urmări orice tip de informații. Prin digitalizarea fluxurilor de lucru, PlanRadar reduce frecvența erorilor, economisește timp pentru toate părțile implicate și permite creșteri enorme ale eficienței: clienții raportează economii de până la 7 ore de lucru pe săptămână. Cu sediul central în Viena, Austria, compania permite în prezent unui număr de peste 14.500 de clienți din peste 60 de țări să urmărească, să se conecteze și să rezolve toate proiectele de construcții și imobiliare din întreaga lume. (Comunicat de presă – octombrie 2022)

Cât de utilă este această informație? Vă rugăm să votați apăsând pe o steluță...

Comentarii