Sistem complex de evaluare a calității și clasificare a proprietăților imobiliare - topul Property Index (rezidențial)

Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle
Când Doamne devin bucureștenii mai cu simț civic și pentru zona intersecției Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix neacoperită în strategia de dezvoltare Metrorex și făcută de mântuială din comunism de când există linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș, labirintul derivat din Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle rezultat din amplasarea haotică a unor scări de bloc și Strada Veronica Micle înfundată cu două benzi auto 1+1 în blocul 11B asociat Șoselei Nicolae Titulescu care paradoxal are blocuri între 10 și 14 etaje cu sute de apartamente și mastodonți de sticlă dar infrastructură subdezvoltată pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență și salubritate „înghețată” la anii 1970-1980 cu configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii, autogunoiere sau autobuze și fundături, pentru care administrația bucureșteană trage mâța de coadă de minim 50 de ani la capitolul exproprieri și lărgiri la nivel de intenție și de proiect dar dă din 1990 încoa autorizații de construire pentru imobile noi pe principiul formelor fără fond spre exasperarea pietonilor și pentru care jurnalismul bucureștean mai mult bagă capul în nisip ca struțul făcându-se că plouă în somnul sadomasochismului pe principiul „Las-o, bă, că merge-așa!” în loc să tragă semnale de alarmă mijlocind pentru drepturile persoanelor cu dizabilități și ale posesorilor de cărucioare pentru copii în vederea creșterii confortului urbanistic al cartierului s-o pozeze și s-o filmeze cât mai în masă cu telefoanele mobile s-o posteze pe facebook????? Trezește, Doamne, comunitatea bucureșteană din somnul sadomasochismului!Înmulțește, Doamne, semnalele de alarmă pe cât mai multe pagini de facebook și în direcția asta!Puterea se adună din toți micii împreună!
PS. Labirintul derivat din Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle e depășit pentru anii 2000 având blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente cu minim de confort spațial în astea de o cameră în România ortodoxă mărturisitoare a familiei tradiționale, configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii sau autogunoiere și fundătură la scările A și B ale blocului 12 și combinând circulația mașinilor cu traficul pietonal înghesuindu-l între mașinile staționate între blocurile îndesate haotic din comunism punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.Intervalul dintre mastodontul Premium Plaza, blocurile B1, A1 și M4 lipite în zigzag și blocurile 12, 11B și 11A lipite în L e insuficient pentru construit un carosabil pe care conducerea unei autospeciale pentru incendii sau a unei autogunoiere să fie cât mai lejeră și două trotuare, unul de-a lungul scărilor blocurilor A1, B1 și M4 lipite în zigzag și un al doilea de-a lungul scărilor blocului 12, pe care pietonii să poată ieși din astea cu cărucioare pentru copii fără grija mașinilor deși blocurile nominalizate însumează sute de apartamente.Scapă, Doamne, zona intersecției Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix de civilizația asta urbanistică pakistaneză de anii 1970-1980 expropriind și lărgind! (un locuitor al zonei) 😢😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏😢😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏😢😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏😢😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏😢😢😢😢😢🙏🙏🙏🙏🙏

Cât de utilă este această informație? Vă rugăm să votați apăsând pe o steluță...

2 comentarii la “Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle

  1. MAYA

    Interesant de verificat istoricul terenului viran de 6000m2 adiacent blocului M4 si punctului termic. La km 0 Pta Victoriei zace un teren de 6ha nefolosit si mai rau, neigenizat. Nici macar transformat temporar de Primarie in parcare pt locatari, atat de necesara pt eliberarea aleilor supra aglomerata din zonele blocurilo mentionate. Exproprierile sunt mai mult decat necesare aici. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/160/oz/2349.pdf

  2. MAYA

    Am achizitionat de curand un apartament in blocul M4, pt cineva din familie, cu dubla destinatie . Blocul este confort 2, prost intretinut ca spatii comune, dar apartamentul este complet refacut de vechiul proprietar (instalatie electrica, renovat cu maxim de bun gust, in pofida suprafetei extrem de mici, 2 cam, 40m2 balcon inclus). Zona este intr-adevar un labirint, cu alei stramte pe care o masina clasa B abia trece cu grija. In schimb, pe laterala dinspre bd Al I Cuza exista un teren viran de 6000m2 (am cauta pe net istoricul si detaliile), neingijit, din cate inteleg proprietatea unui investitor irlandez, care a abandonat proiectul pt care avea autorizatii (niste turnuri de >12 etaje!!!) inca din 2008 (probabil criza a pus in stand by totul). Printre intr Dr Felix si str Veronica Micle mai exista cateva corpuri de cladiri demolabile (depozite vinuri an inteles?) prin a caror demolare zona s-ar putea aerisi si fluidiza mult (evident, daca nu se va inghesui alt bloc acolo, proiect sinucigas). Ca si puncte pozitive, dupa atatea negative enumerate in articol . Apartamentul achizitionat, etj 4, vedere vest, are verdeata multa in fata, este liniste totala, fara nicio legatura cu traficul infernal de pe Titulescu (sunt doar alei), foarte luminos si insorit. Iarna sunt 27grade cu Radet (nu sunt fierbinti caloriferele, doar calde, dar blocul este izolat termic). Inchiriez o perioada din an pe termen limitat, si intotdeauna am gasit chiriasi din prima zi (prima, nu a 2 a), persoane de calitate, atrase de designul apartamenului si zona super conectata. In bloc sunt multe investitii AirBnb, zona fiind la doar 6 min de metrou Victoriei si inconjurata de turnurile de birouri. Dar da, blocurile vechi au nevoie de niste proiecte pilot de schimbare aspect spatii comune (ghene desfiintate, revovari casa scarii) iar labirintul acela trebuie regandit prin corelarea cu niste terenuri adiacente care acum stau nefolosite alaturi. E nevoie de un proiect serios, cumulat cu extroprierai partiale la nevoie.


Comentarii