Sistem complex de evaluare a calității și clasificare a proprietăților imobiliare - topul Property Index (rezidențial)

Site-urile agențiilor imobiliare mari sunt destul de bine făcute, în general, au investit mult în ele. Însă site-urile majorității dezvoltatorilor sunt nu doar primitive, prost făcute, superficiale, ci unele sunt de-a dreptul o insultă la adresa viitorilor clienți și a publicului larg, în general.

Asta când există astfel de site-uri, fiindcă unii investitori sunt convinși că o pagină Facebook e tot ce le trebuie. Și se asigură să nu mai rămână nicio urmă după ei, după ce vând și ultimul apartament. Închid imediat firma pe care au făcut investiția, șterg tot ce era public, și dacă fac un nou proiect, au grijă ca totul să fie reluat de la zero, ca să nu mai poată face nimeni vreo legătură cu trecutul: nume nou, SRL nou, alt concept, alt arhitect…

Unii fac asta fiindcă au ceva de ascuns, mai mic sau mai mare. Alții fără vreun motiv, din indolență, pentru că așa fac toate lucrurile. Alții pentru că îi consideră proști pe toți clienții de-a valma, chiar și pe cei care nu sunt proști. Sau pur și simplu din noroc: au vândut atât de mult și atât de bine până acum, încât sunt convinși că așa trebuie făcute lucrurile, și că cei care le fac altfel sunt fraieri neștiutori.

Dar s-au schimbat multe și pe piața imobiliară rezidențială în ultimii ani. Și mai ales de când One le-a dat tuturor o lecție usturătoare arătându-le adevărata valoarea a unui marketing inteligent. Mulți dezvoltatori care până de curând le-au cerut secretarei și IT-istului să le facă site-ul, cu niște templates gratuite de pe Internet, acum au băgat mâna mai adânc în buzunar și au început să le ceară agențiilor de publicitate specializate să facă ceea ce ar fi trebuit să facă de mult.

Peste câteva săptămâni vom lansa pe Property INDEX un top al site-urilor de Internet ale dezvoltatorilor imobiliari, dar fiind că adesea legătura dintre seriozitatea și încrederea pe care o poți avea în proiectele investitorilor și calitatea site-urilor există o legătură de proporționalitate evidentă.

Vor fi luate în calcul aproximativ 20 de criterii de evaluare, care vor acoperi atât arhitectura, funcționalitatea, nivelul de agregare, valoarea estetică și originalitatea, referințele, cât și calitatea și precizia informațiilor: detalii exacte despre investitori și echipă, istoric, prezentarea clară a proiectelor anterioare, arhitecții, constructorii, structuriștii, firmele de instalații și alte echipamente, mobilier, parteneri și colaboratori, poze și video-uri reale etc. etc.

Iată câteva site-uri care se vor afla în partea de sus a viitorului top, cel mai probabil, pe care le-am găsit la o frunzărire sumară a ierarhiei Property INDEX, și care se apropie, mai mult sau mai puțin, de ceea ce ar trebui să fie un site al unui mare investitor și al unui mare proiect în real estate. (ordine alfabetică)

După ce acest top al site-urilor de Internet va fi publicat, va fi foarte interesant de văzut în ce măsură se va menține paralel cu topul care măsoară valoarea globală de utilizare a proprietăților imobiliare. (George Butunoiu – iunie 2023)

Cât de utilă este această informație? Vă rugăm să votați apăsând pe o steluță...

Comentarii